• 23-01-2022, 21:56:14
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Doğalgaz kullanım kotası getirildiği söylentileri yaygın ama ne derece doğru bilinmez. İnşallah kimse mağdur olmaz.
  • 23-01-2022, 23:07:59
    #11
    Aydın OSB de 3 gün kesinti olacak.
  • 23-01-2022, 23:37:08
    #12
    İran'ın doğalgaz akışını durdurması nedeniyle bir kısıtlamaya gidildi. Kütahya'da da 24 sabah ile 27 sabah arası elektrik kesintisi yapılacak. Tabi özellikle fırınla çalışan yerlerin (porselen, seramik gibi), fırın kapatıp açması ve bu fırınların yeniden aynı seviyeye gelmesi daha uzun sürüyor. Bu üretimde çok büyük sıkıntı yaratacak ve bu sıkıntı yine halka ekonomik olarak yansıyacaktır.
  • 24-01-2022, 13:40:11
    #13
    borcdan kaynakli kesileceği söyleniyor bizim fabrikadada üretim duruyor ama biz arge devam edicez.
  • 24-01-2022, 13:50:58
    #14
    Bireysel olarak doğalgaz borcunuzu ödemezseniz gelip keserler. İşte bunu makro ölçekte ekonomik ve siyasi olarak gereğini yerine getirmez isen Doğal gazını keserler. Devletlerin gücü ekonomisi ile ölçülür. Para olsa bir yerden alamadığını başka bir yerden alabilirsin. Ama MB bile - rezervde olduğu bir durumda kredi almak çok güç. Bunun siyasi bir sonucu yok tamamen ekonomiktir. Kısaca kasa da para yok. Enerjide başlayan kriz ileri de ilaç ve hammadde alımlarında da görünecektir.
  • 24-01-2022, 13:52:26
    #15
    ay love yu filmi gibi olmuş herkes bir mesaj yazmış
  • 24-01-2022, 14:14:45
    #16
    O kadar doğalgaz depolama alanı yapıldı depolar boş mu duruyormuş yoksa gaz kaçağımı var.
  • 24-01-2022, 14:17:15
    #17
    Adana organizede çalışıyorum. Aynı şekilde 3 gün izin.

    Arkadaşlar sebep şu : Doğalgaz kesintisi olacağından dolayı stoktaki doğalgaz evlere kullanım için ayrılıyor. Bu sebeple sanayiye doğalgaz veremiyorlar. İşin siyasal boyutuna girmeye gerek yok durum bundan ibaret.
  • 24-01-2022, 14:25:23
    #18
    @neto; iyi tatiller hocam. En azından dinlenme imkanı oluşur. 🙂👌