Bakın ülke bir enerji krizinin içinde.
Parası ödenmediği için doğal gazın kesildiği iddiaları var.
Üstelik devletler arası doğal gaz kesintileri şirketler gibi şu tarihe kadar ödeyin yoksa gazınızı keseceğiz diye yapılmaz.
Teknik arıza var denilerek gaz kesilir.
Hem de kesintiyi tam da soğuk havanın geldiği ve doğalgaz ihtiyacının arttığı döneme getirdiler parayı plaşa paşa ödeyelim diye.
Döviz yoksa enerji yok, enerji yoksa, üretim yok, üretim yoksa ihracat yok, ihracat yoksa döviz yok.
Yakın dönemde medikal şirketler hastanelere medikal malzeme vermeyi kestiler.
İşte özgür medya olmayınca böyle oluyor.
Goygoycu medya vatandaşın hakkını savunmaz iktidarın hakkını savunur.
Ve hala oy verdiği adamlardan hesap sormak yerine yetkisi olmayan muhalefete muhalefet eden adamlar yüzünden daha da kötü günler görme ihtimalimiz yüksek.
ÜLKE DEV BİR ENERJİ KRİZİNE SÜRÜKLENİYOR MEDYADA SEZEN AKSU'NUN ŞARKISI KONUŞULUYOR.