• 21-01-2022, 13:58:01
    #19
    AEE
    Üyeliği durduruldu
    500 tl tabiki ölü bir rakam olmuş ama 4500 tl de çok abartı bir rakam olmuş hocam kaldı ki adsense de içinde değil.
    40 tl aylık getirisi olsa site satışlarında 12 ay da kendini amorti edebilmesi gerek derim ben kendimce 480 tl yapıyor 12 ayda hadı desek kı 1-2 ay gectı 100 tlye ulastı gelırı aylık getırısı yıne baktıgımızda 1200 tl gıbı bır rakam cıkıyor ortaya.
    makale host domain bunlarda var işin içinde sitenin bence ederi 2000 tl gıbı bır rakam yani 500 tl dıyenler ölücü de degıl su kurnazları sektörü öğreniyorlar ama dedıgım gıbı maalesef 4500 gıbı bır rakamda etmez dıye dusunuyorum 1800-2300 aralıgında eder max.
  • 21-01-2022, 13:58:08
    #20
    Selamlar, sorun R10'da değil. Bizlerde, biz ki bir düşen gördüğümüzde nasıl sömürürüz derdi ile yanan bir hale geldik. Evet herkesin kendi malı değerlidir, sizin ki belki size göre 10 bin tllik site. Ama etik olmak gerekirse 100 kelimesi 4 TL olan makaleleri ve dediğiniz gibi premium temayı düşündüğünüzde EL-İnsaf demeli insan.
  • 21-01-2022, 13:59:54
    #21
    Rexx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    500 tl tabiki ölü bir rakam olmuş ama 4500 tl de çok abartı bir rakam olmuş hocam kaldı ki adsense de içinde değil.
    40 tl aylık getirisi olsa site satışlarında 12 ay da kendini amorti edebilmesi gerek derim ben kendimce 480 tl yapıyor 12 ayda hadı desek kı 1-2 ay gectı 100 tlye ulastı gelırı aylık getırısı yıne baktıgımızda 1200 tl gıbı bır rakam cıkıyor ortaya.
    makale host domain bunlarda var işin içinde sitenin bence ederi 2000 tl gıbı bır rakam yani 500 tl dıyenler ölücü de degıl su kurnazları sektörü öğreniyorlar ama dedıgım gıbı maalesef 4500 gıbı bır rakamda etmez dıye dusunuyorum 1800-2300 aralıgında eder max.
    Hocam şöyle izah edeyim; piyasa araştırması yapılmadan koyulmadı o rakam. Geçen gün bir arkadaş 10-15₺ kazandıran siteyi 4000₺'ye verdi. Kaldı ki geçen gün eski bir sitemin (şu anda aktif olmayan) yedeğini 1500₺'ye sattım içerisinde 150 civarı makale vardı sadece. Şimdi kazandıran önü açık olan bir sürü yatırım yaptığımız siteyi 1500'e mi bırakayım? Kaldı ki küçük bir pazarlık payı da var o fiyata rağmen. Sadece makalelerin ederi (makaleci arkadaşların söylediği) 3000₺'nin üstünde. Maalesef mantıksız bir hesaplama olmuş sizinkisi de.
  • 21-01-2022, 14:00:45
    #22
    Platin üye
    Olay tamamen insanların can sıkıntısından kaynaklanıyor. Son 3 ayda belkide 250 den fazla boş mesaj var. Saatlerini çalıyorlar, bu önemli değil bir teşekkürü bile çok görenler oluyor. Geçen hafta 70 den fazla kişiyi engelledim. Bunun böyle olması hiç doğru değil. Karşında ki insanın durumunu ve ruh halini tahmin edip o doğrultuda davranışlar sergilemeleri lazım. R10 da böyle fazla kitle olmamakla beraber r10 dışı genelde bu tür sorunlar hat safhada.
  • 21-01-2022, 14:01:43
    #23
    Her zaman söylerim r10da 5.000 kişi pm istiyorsa bunun 4.999 kişisi sektör öğrenmek istiyor oranı siz yapın
  • 21-01-2022, 14:02:38
    #24
    hocam sitenizi pm alabilir miyim? 1 site aldım alımlarım devam ediyor blog sitesi için.

    konunuza gelince bence haklı değilsiniz. sitedeki makale sayısı site değerini göstermiyor malesef. hit gelmeyince, potansiyel oluşmayınca yapılan yatırımlar boşa gidiyor.
  • 21-01-2022, 14:03:01
    #25
    Maalesef böyle insanların hayatın her noktasında var o yüzden pek takılmamak gerek, ama gerçekten siteyi merak ettim oda ayrı bir mevzu
  • 21-01-2022, 14:04:04
    #26
    Tatoglubilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Açıkçası herkes istediği fiyatı istemekte özgür ancak yorumunuza %100 katılıyorum. Bende sırf merak için sitesine baktım ve aylık 40 tl kazandıran bir siteye 4-5k para talebini görünce direk kapattım.
    O zaman geçen gün 10-15₺ kazandıran sitesini 4000'e satan arkadaşı görseniz ne düşünürdünüz acaba? Size göre 1000₺'ye bırakmalıyım siteyi sadece makalelerin 3000₺'nin üstünde ettiği bir siteyi. Zaten her konuda illaki bir karşıt görüş oluyor ve bunu destekleyenlerde çıkıyor, hiç şaşırtmıyor. Makalelerin, temanın ve diğer yatırımların üstüne belki sadece 250-300 lira koymuşumdur. Üstelik Pazarlık payı bile bıraktım fiyatta. Gözümde diğerlerinden bir farkınız yok maalesef.
  • 21-01-2022, 14:04:14
    #27
    Size hak veriyorum hocam. Aynısı birkaç yıl önce başka bir platformda başıma geldi.
    Adsense onaylı siteyi adsense hesabı ile satışa çıkardım ve istediğim rakamın ki rakam oldukça uygundu, yarısını hatta üçte birini teklif ettiler.
    Bende en son sinirlendim. Siteyi komple kapattım, adsense hesabından siteyi sildim ve o teklif ettikleri üçte bir fiyatına adsense hesabını sattım.
    Pire için yorgan yaktım mı? Evet yaktım. Ama emeğimi üç kuruşa satmadım.