Olay tamamen insanların can sıkıntısından kaynaklanıyor. Son 3 ayda belkide 250 den fazla boş mesaj var. Saatlerini çalıyorlar, bu önemli değil bir teşekkürü bile çok görenler oluyor. Geçen hafta 70 den fazla kişiyi engelledim. Bunun böyle olması hiç doğru değil. Karşında ki insanın durumunu ve ruh halini tahmin edip o doğrultuda davranışlar sergilemeleri lazım. R10 da böyle fazla kitle olmamakla beraber r10 dışı genelde bu tür sorunlar hat safhada.