Selamlar, sorun R10'da değil. Bizlerde, biz ki bir düşen gördüğümüzde nasıl sömürürüz derdi ile yanan bir hale geldik. Evet herkesin kendi malı değerlidir, sizin ki belki size göre 10 bin tllik site. Ama etik olmak gerekirse 100 kelimesi 4 TL olan makaleleri ve dediğiniz gibi premium temayı düşündüğünüzde EL-İnsaf demeli insan.