• 20-01-2022, 23:55:42
    #1
    Yeni Nesil Dijital Ajans
    Merhabalar,
    Forumda ev geçindiren bir çok kişi mevcut. Sizlere sorum, kendiniz için harcama yapabiliyor musunuz?

    Örnek, beğendiğiniz bir parfümü düşünmeden hadi alayım diyebiliyor musunuz?
  • 20-01-2022, 23:57:23
    #2
    O günler sanki eskiden kaldı gibi

    Bknz. alım gücü
  • 20-01-2022, 23:57:59
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    EKA Reklam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar,
    Forumda ev geçindiren bir çok kişi mevcut. Sizlere sorum, kendiniz için harcama yapabiliyor musunuz?

    Örnek, beğendiğiniz bir parfümü düşünmeden hadi alayım diyebiliyor musunuz?
    Güzel bir konuya değinmişsiniz .İnanın diyorum ki şunu alayım tam alacağım karşıma bir borç çıkıyor .Far görmüş tavşan gibi kalıyorum.
  • 20-01-2022, 23:58:53
    #4
    Yok be abi nerde ben elektrik ile doğalgazı nasıl ödeyeceğim diye düşünüyorum. 😅
  • 20-01-2022, 23:59:32
    #5
    Hayır maalesef
  • 21-01-2022, 00:01:22
    #6
    EKA Reklam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar,
    Forumda ev geçindiren bir çok kişi mevcut. Sizlere sorum, kendiniz için harcama yapabiliyor musunuz?

    Örnek, beğendiğiniz bir parfümü düşünmeden hadi alayım diyebiliyor musunuz?
    Abi anlatmama gerek yok sen biliyosun zaten beni ))
  • 21-01-2022, 00:01:28
    #7
    ev geçindirmiyorum ve üzerine çokta zengin olsam bir parfüme 1000 lira ( bin lira ) vermem ne kadar beğensemde. mesela favori parfümüm var. onun esansını buldum 5 ML 22 lira. üreten adamı araştırdım buldum tanıştık bana özel tanesini 10 liradan getirtiyorum. 20 tane alınca mesala kargoda bedavaya gelir. peki diyeceksin belki orginaliyle aynı kokuyu veriyormu . %95 aynı ve daha kolay kullanımı cebinde küçücük bir şişe istediğin an tazele
  • 21-01-2022, 00:01:50
    #8
    Yeni Nesil Dijital Ajans
    emrerusen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O günler sanki eskiden kaldı gibi

    Bknz. alım gücü
    Durum sadece bizde böyle değil sanırım

    Backlog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel bir konuya değinmişsiniz .İnanın diyorum ki şunu alayım tam alacağım karşıma bir borç çıkıyor .Far görmüş tavşan gibi kalıyorum.
    Valla hocam bende 2 haftadır bir gömlek alacağım sürekli düşünüyorum


    weaxuN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok be abi nerde ben elektrik ile doğalgazı nasıl ödeyeceğim diye düşünüyorum. 😅
    Valla ben otomatik ödemeye attım onları görmemek daha iyi 😂

    Lareda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayır maalesef
    Teşekkürler cevap için
  • 21-01-2022, 00:02:39
    #9
    Her şey alım gücü ile alakalıdır. Kimisi alamaz, kimisi almayı erteler, kimileri de istediği zaman alabilir. Buna göre bir kıyaslama yapmak pek doğru değil.

    Ekonomik sıkıntılar herkesi etkiliyor. Ama bir şekilde hayat devam ediyor ve harcamalar yapılıyor. Son dönemlerin tek farkı paranız varken bile iki defa düşünüyorsunuz. Gerçekten ihtiyacım var mı diye.