O günler sanki eskiden kaldı gibi
Bknz. alım gücü
Durum sadece bizde böyle değil sanırım
Güzel bir konuya değinmişsiniz .İnanın diyorum ki şunu alayım tam alacağım karşıma bir borç çıkıyor .Far görmüş tavşan gibi kalıyorum.
Valla hocam bende 2 haftadır bir gömlek alacağım sürekli düşünüyorum
Yok be abi nerde ben elektrik ile doğalgazı nasıl ödeyeceğim diye düşünüyorum. 😅
Valla ben otomatik ödemeye attım onları görmemek daha iyi 😂
Teşekkürler cevap için