emrerusen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O günler sanki eskiden kaldı gibi

Bknz. alım gücü
Durum sadece bizde böyle değil sanırım

Backlog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güzel bir konuya değinmişsiniz .İnanın diyorum ki şunu alayım tam alacağım karşıma bir borç çıkıyor .Far görmüş tavşan gibi kalıyorum.
Valla hocam bende 2 haftadır bir gömlek alacağım sürekli düşünüyorum


weaxuN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yok be abi nerde ben elektrik ile doğalgazı nasıl ödeyeceğim diye düşünüyorum. 😅
Valla ben otomatik ödemeye attım onları görmemek daha iyi 😂

Lareda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayır maalesef
Teşekkürler cevap için