Merhabalar,
Forumda ev geçindiren bir çok kişi mevcut. Sizlere sorum, kendiniz için harcama yapabiliyor musunuz?
Örnek, beğendiğiniz bir parfümü düşünmeden hadi alayım diyebiliyor musunuz?
Güzel bir konuya değinmişsiniz .İnanın diyorum ki şunu alayım tam alacağım karşıma bir borç çıkıyor .Far görmüş tavşan gibi kalıyorum.