• 19-01-2022, 16:17:35
    #1
    merhaba arkadaşlar bir *********** arkadaş hakkında dava açmak için karakola gittik ve gerekli işlemleri sağladık bankadan mesaj gelmiş *********** adı soy adı kendi adım soy adım çıkmış memur abimiz yanlışıkla benim ibanımı yazmış
    neyseki düzeltme sağladık aman arkadaşlar dikkat edin
  • 19-01-2022, 16:19:23
    #2
    Davacıyım;


  • 19-01-2022, 16:21:02
    #4
    Gecmis olsun hocam
    Gülmeden edemedim kusura bakmayın 😅
  • 19-01-2022, 16:21:37
    #5
    fullmanyak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gecmis olsun hocam
    Gülmeden edemedim kusura bakmayın 😅
    gülün hocam gülün gülünmicek gibi değil
  • 19-01-2022, 16:23:31
    #6
    Kendi kendine hapis cezası almasan bari
  • 19-01-2022, 16:23:48
    #7
    Zkdkwkdekekdkwkdwjje son zamanlarda gördüğüm en ilginç r10 konusu olabilir
  • 19-01-2022, 16:27:27
    #8
    Allah affetsin güldüm ya Bunun dijital durumu başıma geldi. Bir site içeriğimizi çalmıştır Google'ye şikayet ettim, sağolasun 1 haftada etkisini gösterdi ve şikayetimizi işleme aldı. Sorun şu ki yanlışlıkla kendi sitemi şikayet etmişim, tüm indexlerimiz silindi. Düzeltene kadar 1-2 ay geçti
  • 19-01-2022, 21:39:41
    #9
    Eyupoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah affetsin güldüm ya Bunun dijital durumu başıma geldi. Bir site içeriğimizi çalmıştır Google'ye şikayet ettim, sağolasun 1 haftada etkisini gösterdi ve şikayetimizi işleme aldı. Sorun şu ki yanlışlıkla kendi sitemi şikayet etmişim, tüm indexlerimiz silindi. Düzeltene kadar 1-2 ay geçti
    aynı ben hocam