merhaba arkadaşlar bir *********** arkadaş hakkında dava açmak için karakola gittik ve gerekli işlemleri sağladık bankadan mesaj gelmiş *********** adı soy adı kendi adım soy adım çıkmış memur abimiz yanlışıkla benim ibanımı yazmış

neyseki düzeltme sağladık aman arkadaşlar dikkat edin