• 18-01-2022, 18:17:42
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Windows 11'e geçenler Windows 10 ile arasında bir fark gördüler mi? ve geçmek zorunda mıyız?

    Yani hep windows 10 kullanabilir miyiz yoksa bir zaman sonra mecbur mu bırakacaklar bizi?
  • 18-01-2022, 18:19:06
    #2
    Windows 7'den Windows 10'a nasıl bir geçiş olduysa Windows 10'dan Windows 11'e de aynı olay olacak.
  • 18-01-2022, 18:20:48
    #3
    Tam anlamıyla mükemmel bir değişim olmuş. Tabiki ufak tefek hataları var ama yavaş yavaş düzeltiyorlar
  • 18-01-2022, 18:30:04
    #4
    Bir tasarımcı olarak maalesef zorlaşmış ben geçtigime pişmanım görev çubugunu ayıramıyorsun ve örnek program üstüne sürükle bırak çalışmıyor buna benzer sıkıntılar var 2 aydan fazladır kullanıyorum hala alışamadım
  • 18-01-2022, 18:33:29
    #5
    Üyeliği durduruldu
    KurumsalFikir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir tasarımcı olarak maalesef zorlaşmış ben geçtigime pişmanım görev çubugunu ayıramıyorsun ve örnek program üstüne sürükle bırak çalışmıyor buna benzer sıkıntılar var 2 aydan fazladır kullanıyorum hala alışamadım
    Görev çubuğunu ayıramıyorsundan kastınız nedir hocam? eski windows 10 gibi orada açtıklarımız gözükmüyor mu?
  • 18-01-2022, 21:05:04
    #6
    Şu windows un sürekli güncelleme yaptırması kadar kötü bişey yok kapatma seçeneğide yok
  • 19-01-2022, 12:59:44
    #7
    Kirkbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Görev çubuğunu ayıramıyorsundan kastınız nedir hocam? eski windows 10 gibi orada açtıklarımız gözükmüyor mu?
    Yani tüm sayfalar tek ikonda birleşiyor ben ayrı ayrı kulanmak istiyorum win10 da bunu ayırabiliyorduk ama 11 de bu mümkün degil
  • 19-01-2022, 13:03:10
    #8
    bilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu windows un sürekli güncelleme yaptırması kadar kötü bişey yok kapatma seçeneğide yok
    LTSC olan sürümünü kurun hocam.
  • 19-01-2022, 13:06:08
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Extralarge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    LTSC olan sürümünü kurun hocam.
    LTSC sürümü nedir sevgili dostum? o zaman hep windows 10 kullanmaya mı devam edebiliriz?