Windows 11'e geçenler Windows 10 ile arasında bir fark gördüler mi? ve geçmek zorunda mıyız?
Yani hep windows 10 kullanabilir miyiz yoksa bir zaman sonra mecbur mu bırakacaklar bizi?
Windows 11'e geçenler ne düşünüyor? bir fark var mı?
13
●199
- 18-01-2022, 18:30:04Bir tasarımcı olarak maalesef zorlaşmış ben geçtigime pişmanım görev çubugunu ayıramıyorsun ve örnek program üstüne sürükle bırak çalışmıyor buna benzer sıkıntılar var 2 aydan fazladır kullanıyorum hala alışamadım
- 18-01-2022, 18:33:29Üyeliği durdurulduGörev çubuğunu ayıramıyorsundan kastınız nedir hocam? eski windows 10 gibi orada açtıklarımız gözükmüyor mu?KurumsalFikir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-01-2022, 21:05:04Şu windows un sürekli güncelleme yaptırması kadar kötü bişey yok kapatma seçeneğide yok
- 19-01-2022, 12:59:44Yani tüm sayfalar tek ikonda birleşiyor ben ayrı ayrı kulanmak istiyorum win10 da bunu ayırabiliyorduk ama 11 de bu mümkün degilKirkbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-01-2022, 13:03:10LTSC olan sürümünü kurun hocam.bilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-01-2022, 13:06:08Üyeliği durdurulduLTSC sürümü nedir sevgili dostum? o zaman hep windows 10 kullanmaya mı devam edebiliriz?Extralarge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle