Bir tasarımcı olarak maalesef zorlaşmış ben geçtigime pişmanım görev çubugunu ayıramıyorsun ve örnek program üstüne sürükle bırak çalışmıyor buna benzer sıkıntılar var 2 aydan fazladır kullanıyorum hala alışamadım