Kirkbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Görev çubuğunu ayıramıyorsundan kastınız nedir hocam? eski windows 10 gibi orada açtıklarımız gözükmüyor mu?
Yani tüm sayfalar tek ikonda birleşiyor ben ayrı ayrı kulanmak istiyorum win10 da bunu ayırabiliyorduk ama 11 de bu mümkün degil