• 17-01-2022, 00:24:28
    #1
    Arkadaşlar normalde filtre kahve içen biriyim, evde kahve kalmayınca türk kahvesi denemek istedim, uzun zamandır içmemiştim. Kahve gayet olması gereken standartlarda köpüklü olmasına rağmen, içerken ağzıma sürekli kahve telvesi geliyor ve bu yüzden içemiyorum düzgün bir şekilde. Acaba beklemek mi lazımdır, kahvenin dibe çökmesi için falan?
  • 17-01-2022, 00:25:52
    #2
    sütlü türk kahvesi güzel oluyor
  • 17-01-2022, 00:28:13
    #3
    Orta.
  • 17-01-2022, 00:27:48
    #4
    Hocam yemin ederim oturarak demek geldi içimden.
    Sade
  • 17-01-2022, 00:30:05
    #5
    Mırra tavsiye ederim. Çok serttir ama müthiştir..
  • 17-01-2022, 00:28:38
    #6
    Makinesi yokken cezveyi hazırladıktan sonra karıştırıp kaynattıktan sonra direkt içiyordum fazla olmasa da telve geliyordu, belki makinede de aynıdır alışmış olabilirim hiç dikkat etmedim.
  • 17-01-2022, 00:30:57
    #7
    Başlık tam anlaşılmamış sanırım, nasıl içiyorsunuz derken ağza kahve geliyor,nasıl içiyorsunuz bu şekilde anlamında söylemek istedim
  • 17-01-2022, 00:31:45
    #8
    ahmetkucukonder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Makinesi yokken cezveyi hazırladıktan sonra karıştırıp kaynattıktan sonra direkt içiyordum fazla olmasa da telve geliyordu, belki makinede de aynıdır alışmış olabilirim hiç dikkat etmedim.
    Makinenin farkını da anlamış değilim, neden insanlar türk kahvesi makinesi alıyor, yani cezveye göre ne gibi farklılıkları var?
  • 17-01-2022, 00:32:05
    #9
    İçeceğiniz bardağa ve damak tadına göre kahve miktarını tutturmanız lazım. Sonra kısık ateşte kaynatın. Bu kadar.

    Favorim sade antakya kahvesi. Her gün en az 3 bardak içerim.