Arkadaşlar normalde filtre kahve içen biriyim, evde kahve kalmayınca türk kahvesi denemek istedim, uzun zamandır içmemiştim. Kahve gayet olması gereken standartlarda köpüklü olmasına rağmen, içerken ağzıma sürekli kahve telvesi geliyor ve bu yüzden içemiyorum düzgün bir şekilde. Acaba beklemek mi lazımdır, kahvenin dibe çökmesi için falan?