Akşamları anlık bir fırsatla takılalım demiştik
Hocam en ufak kamerası olsa da almıyorlar diye biliyorum .
Acemi birliğinde pek dikkat etmiyolar,gerçi benim usta birliğindede pek dikkat edilmedi kullandım.Girişte sana android varmı diyolar yok de kameralı tuslu telefonla girersin olmadı kamerayı inaktif et her türlü sokarsın.Acemilikte arkadaş çantası xraye atıyor sonra bizim gectiğimiz xrayin yanında telefonu cüzdanı falan koymaya yer varya oraya androidi koyuyor cantayı kontrol eden xraye bakmamıstı cocuk cebe atıp içeri girmişti: