Sergion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam kısmetse uzun dönem gideceğim. Acemi birliğim de böyle olursa 2 ay olur diye tahmin ediyorum. O süreçte biraz zaman geçirmek için öneri istemiştim. Zaten kısa dönemde veya uzun dönemde akıllı telefon bir şekilde kullanılıyor o konuda haklısınız
Sergion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Uzun dönem dediğim (ben uzun dönem diyorum dilimde öyle kalmış) asteğmen ve astçavuşluk. Yani yedek subay ve yedek astsubay hocam onu kastetmiştim Normali 6 ay zaten
6 Ay cok kısa bir süre ve eskisi gibi değil bazı şeyler bunu kafana takma bir süre sonra zaten istediğini kullanırsın keyfine bak