8 Yıl oldu askerlik yapalı. Ozaman bile herkeste iphone samsung vardı. Ses emtiyordu bizim karakoldaki komutanlar cılkını çıkarmadıktan sonra. Siz de kullanırsınız usta birliğinde.
Usta birliği sorun değil hocam orada fazla bakmıyorlar biliyorum. Acemi birliği için öneri istemiştim. Teşekkür ederim