• 13-01-2022, 11:21:54
    #19
    Polat1903 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Xiaomiler güzel ben iPhone 11 kullanıyorum ama Xiaomi den de memnundum.
    Hocam xioamide rakibi poco f3 ama ondada herkes samsungu önermiş
    Bique adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Poco F3
    hocam herkes samsung s20 fe vs sinde samsungu önermiş
    SAMATO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocamızında dediği gibi s20 fe bütçeye göre olabilir
    Aldım hocam çok teşekkür ederim
  • 13-01-2022, 11:44:08
    #20
    Wp de görüntülü görüşmelerde vs xiaomi çok kötü deneyim bence. 2 tane xiaomi cihaz var evde wp de sesleri gürültülü veriyor hep telefon alırken bunu da dikkate almak lazım bence can sıkıcı oluyor. Tavsiyem iphone xs max olur. Android olcaksa samsung al yada one plus cihazları baya iyi.