Polat1903 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Xiaomiler güzel ben iPhone 11 kullanıyorum ama Xiaomi den de memnundum.
Hocam xioamide rakibi poco f3 ama ondada herkes samsungu önermiş
Bique adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Poco F3
hocam herkes samsung s20 fe vs sinde samsungu önermiş
SAMATO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocamızında dediği gibi s20 fe bütçeye göre olabilir
Aldım hocam çok teşekkür ederim