• 10-01-2022, 15:41:27
    #28
    Son 1 yıllık tüketimim. Bakalım bu ay bizi ne bekliyor

  • 10-01-2022, 15:41:41
    #29
    Paraya doyuramadık be...... Hakkım karam zıkkım olsun....
  • 10-01-2022, 15:43:50
    #30
    https://aydemperakende.com.tr/tasarruf-asistani/hesapla

    Buradan da cihazların ,ne kadar kullanıma ortalama ne kadar yaktığını görebilirsiniz
  • 10-01-2022, 15:47:34
    #31
    Bana da 450 geliyordu. Bu zamlardan sonra 1000 TL olur artık!

    İnsan halkı bu kadar ezer mi arkadaş dediğim her gün bir zam daha geliyor...
  • 10-01-2022, 15:59:43
    #32
    chalap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana da 450 geliyordu. Bu zamlardan sonra 1000 TL olur artık!

    İnsan halkı bu kadar ezer mi arkadaş dediğim her gün bir zam daha geliyor...
    Yorulduk artık hocam kara kara düşünmeye başladım şimdi işte bu elektirik faturasıyla başa çıkamayız zaten kiradayız nisan ayında 1300 liradan 2000 liraya çıkaracak kirayı vallahi çok koşeye sıkışmış durumdayım
  • 10-01-2022, 16:13:35
    #33
    250-300 arası geliyordu önceden güncel fatura mümkünse gelmesin
  • 10-01-2022, 16:30:10
    #34
    nerede aaa pardon resmi görünce mod banlıyordu dimi unuttummm..
  • 10-01-2022, 17:05:04
    #35
    Babamların elektrikleri normalde 200-300 civarı gelirdi yazın klima açıkken dahi,
    son 3 aydır sayaç mı bozuldu anlamıyoruz itiraz da edilecek zaten bu duruma 600-750-800 civarında elektrik geliyor.
    kullandıkları sadece 1 odada 2 tane elektirkli halı ısıtıcısı evde masaüstü bilgisayar dahi yok

    Benim evde de durum ondan farksız.
    Senin yine az gelmiş esnafların elektriği 2 kat arttı.
  • 10-01-2022, 17:54:51
    #36
    zamsız 900 zamlı 1356 ise yine iyi gelmiş normal de 2000tl geçmesi gerekiyor