Babamların elektrikleri normalde 200-300 civarı gelirdi yazın klima açıkken dahi,
son 3 aydır sayaç mı bozuldu anlamıyoruz itiraz da edilecek zaten bu duruma 600-750-800 civarında elektrik geliyor.
kullandıkları sadece 1 odada 2 tane elektirkli halı ısıtıcısı evde masaüstü bilgisayar dahi yok

Benim evde de durum ondan farksız.
Senin yine az gelmiş esnafların elektriği 2 kat arttı.