Bana da 450 geliyordu. Bu zamlardan sonra 1000 TL olur artık!
İnsan halkı bu kadar ezer mi arkadaş dediğim her gün bir zam daha geliyor...
Yorulduk artık hocam kara kara düşünmeye başladım şimdi işte bu elektirik faturasıyla başa çıkamayız zaten kiradayız nisan ayında 1300 liradan 2000 liraya çıkaracak kirayı vallahi çok koşeye sıkışmış durumdayım