• 10-01-2022, 15:00:54
    #1
    Merhaba Arkadaşlar Normalde 900 TL Gelen Elektirik faturası daha yeni gelen zam ile 450 tl artmış durumda lanet olsun.

    Nasıl Yaşacağız bu ülkede. Üstelik Bu zam daha birkaç gün oldu geleli
  • 10-01-2022, 15:03:05
    #2
    Ne yakiyorsunuz evde ? elektirikli isitma
  • 10-01-2022, 15:03:08
    #3
    demek ki neymiş bugünlerinde kötüsü gelecek miş.
  • 10-01-2022, 15:03:08
    #4
    Offf hocam mining mi yapıyorsun??
  • 10-01-2022, 15:03:17
    #5
    geçen ay 600 civarıydı zamsız herhalde 1500 civarı gelir bu ay sanki mining yapıyoruz, konya kadar ülkeler ne yer altı ne yer üstü zenginlikleri var bizim kadar değiller.
  • 10-01-2022, 15:04:49
    #6
    emreturgut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne yakiyorsunuz evde ? elektirikli isitma
    bi kaç kart ile mining yapıyordum artık yapamayacağım galiba.

    SEOPro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    demek ki neymiş bugünlerinde kötüsü gelecek miş.
    hocam daha ne kadar batarız derken daha kötüsünü görüyoruz

    Ozgur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Offf hocam mining mi yapıyorsun??
    bi kaç kartla hocam artık yapamayağım son gelen zamla

    vivalaserdar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçen ay 600 civarıydı zamsız herhalde 1500 civarı gelir bu ay sanki mining yapıyoruz, konya kadar ülkeler ne yer altı ne yer üstü zenginlikleri var bizim kadar değiller.
    battık derken dahada batıyoruz hocam 150 kwa altı kullanan evmi var ki
  • 10-01-2022, 15:05:01
    #7
    Dostum bu 900'ün üstü olan para 10 günlük. Şubat ayı faturasını net görmek istiyorsan Aralık ayında gelen faturanı 2 ile çarpacaksın. Yani 1800 TL olacak bir sonraki faturan.
  • 10-01-2022, 15:05:34
    #8
    1885 TL zamsız hali bu, gelecek ay 3000'i geçecek
  • 10-01-2022, 15:05:46
    #9
    Bende Diyarbakır’da ikamet ediyorum ve evde hep misafirler var aile sürekli bizde olmasına rağmen 350-400 geçmiyor. Bu işte birşey var elektrik saatinde arıza yada miningmi yapıyorsunuz ?