Merhaba Arkadaşlar Normalde 900 TL Gelen Elektirik faturası daha yeni gelen zam ile 450 tl artmış durumda lanet olsun.

Nasıl Yaşacağız bu ülkede. Üstelik Bu zam daha birkaç gün oldu geleli