emreturgut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne yakiyorsunuz evde ? elektirikli isitma
bi kaç kart ile mining yapıyordum artık yapamayacağım galiba.

SEOPro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
demek ki neymiş bugünlerinde kötüsü gelecek miş.
hocam daha ne kadar batarız derken daha kötüsünü görüyoruz

Ozgur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Offf hocam mining mi yapıyorsun??
bi kaç kartla hocam artık yapamayağım son gelen zamla

vivalaserdar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
geçen ay 600 civarıydı zamsız herhalde 1500 civarı gelir bu ay sanki mining yapıyoruz, konya kadar ülkeler ne yer altı ne yer üstü zenginlikleri var bizim kadar değiller.
battık derken dahada batıyoruz hocam 150 kwa altı kullanan evmi var ki