• 06-01-2022, 23:04:23
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Beyler evde beslenme konusunda sağlam önerilerinizi bekliyorum

    Şaka Maka her yerim ağrıyor
    Ayrıca getirdikleri ilaçlari içiyorum
    Favicovir 200 mg

    Fakat halen ağrım.var
  • 06-01-2022, 23:08:52
    #2
    Normal ağrının olması. Sağlıklı, dışarıdan beslenmeden, kızartma olmadan güzel besin değerleri olan şeyleri tüket.
    bir kaç güne ağrıların hafiflemeye başlar.
  • 06-01-2022, 23:12:01
    #3
    Et suyu, işkembe felan bunlarla beslen hocam 🥰 nerden kaptiniz geçmiş olsun ben olsam o ilacı kullanmam
  • 06-01-2022, 23:16:30
    #4
    geçmiş olsun
  • 06-01-2022, 23:24:20
    #5
    Benim de Test Pozitif Çıktı Geçen Hafta. Ama Allah'a Şükür Çok İyiyim. Umarım Sizde Sağlınıza Kavuşursunuz.
  • 06-01-2022, 23:33:43
    #6
    mutlaka c vitamini takviyesi alın.
    bol bol sıvı almayı ve camdan da olsa temiz hava almayı ihmal etmeyin.
    kendinizi yormadan günlük spor yapın.

    asla internetten kovid ile ilgili hiç bir yazı okumayın. 3. gün böyle.. 4. gün böyle.. psikolojik olarak kendinizi yorarsınız.

    ateşiniz olursa ılık su ile banyo yapın.

    bitki çayları için ıhlamur.. kekik.. adaçayı..

    şimdiden çok geçmiş olsun..
  • 06-01-2022, 23:34:33
    #7
    Bol bol su ic hocam
  • 06-01-2022, 23:37:46
    #8
    2 doz biontech aşısı var mıydı ve virüs varyantlı mıydı
  • 07-01-2022, 01:31:07
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Varro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 doz biontech aşısı var mıydı ve virüs varyantlı mıydı
    İki doz aşı yaptırdım