Karadağ şirket açıp yerleşmek mantıklı mı?
3
●293
- 05-01-2022, 22:17:50Ne şirketi kurup ne iş yapacağıba bağlı.. Şirketi kurup hiç iş yapmadan orada kalırsan ne anlamı olur ?
- 05-01-2022, 22:22:07İnternet üzerinden çalışan birisiyim. Türkiyede de aktif olarak bir işte çalışmıyorum. Yaşam, maliyet vb konular açısıyla düşünüyorum. Aslında bir cafe/restoran açma düşüncem mevcut ama ilk etapta ülkenin dilini öğrenmeden böyle bir işe girişemem. Yaklaşık 5 senelik cafe/restoran tecrübem mevcut.