• 05-01-2022, 22:16:03
    #1
    //teşekkürler
  • 05-01-2022, 22:17:50
    #2
    Ne şirketi kurup ne iş yapacağıba bağlı.. Şirketi kurup hiç iş yapmadan orada kalırsan ne anlamı olur ?
  • 05-01-2022, 22:22:07
    #3
    İnternet üzerinden çalışan birisiyim. Türkiyede de aktif olarak bir işte çalışmıyorum. Yaşam, maliyet vb konular açısıyla düşünüyorum. Aslında bir cafe/restoran açma düşüncem mevcut ama ilk etapta ülkenin dilini öğrenmeden böyle bir işe girişemem. Yaklaşık 5 senelik cafe/restoran tecrübem mevcut.
  • 05-01-2022, 22:24:04
    #4
    Şu aralar o bölge biraz kaynıyor hocam, Bosna Hersek'te savaş çanları çalıyor. Bosna Hersek, Hırvatistan, Sırbistan şeytan üçgeni gibi şuan. Allah korusun ama bu tarafınıda es geçmeyin bi araştırın derim.