İnternet üzerinden çalışan birisiyim. Türkiyede de aktif olarak bir işte çalışmıyorum. Yaşam, maliyet vb konular açısıyla düşünüyorum. Aslında bir cafe/restoran açma düşüncem mevcut ama ilk etapta ülkenin dilini öğrenmeden böyle bir işe girişemem. Yaklaşık 5 senelik cafe/restoran tecrübem mevcut.