• 05-01-2022, 13:03:29
    #37
    UfLee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    atatogumu tosyada kardeşim zaten gecen sene 3 5 tl idi şimdi 30 tl kilosu 10 kat fırladı bahane etmeyin benzini. mazotu birisi gelsin işi yapsın koyde yok işde genclik calişşmıyor tarlada 20 binlira çobalık içinç veriyolar giden yok uni okumuş adam gidermi çobanlıga. maşallah herkes üni mezunu. herkes iş arıyor. iş yok deniliyor ee herkes okursa köyde kim çalışacak?
    tarlanız veya arsanız varmı 50-100 dönümlük
  • 05-01-2022, 13:07:18
    #38
    Market farketmiyor, gittiğim her markette sırf 1-2 kişi elde onlarca fiyat etiketi durmadan değiştiriyorlar. Ne duruma geldik. Bunun izahı yok arkadaşlar. Yazık, yazık, yazık....
  • 05-01-2022, 13:10:53
    #39
    kSalih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tarlanız veya arsanız varmı 50-100 dönümlük
    imalatcıyım zirai aletler imalathanemiz var ama çalışmıyorum 10 senedir.
  • 05-01-2022, 13:17:38
    #40
    durmak yok yola devam daha büyük zamlarla.

    https://www.youtube.com/watch?v=e3yPgQOoTRs
  • 05-01-2022, 15:40:17
    #41
    UfLee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    imalatcıyım zirai aletler imalathanemiz var ama çalışmıyorum 10 senedir.
    en basitinden örnek vereyim o zaman geçen sene 20 dönüm mısır ektik, mısırı satın alan adama 1000 TL borcumuz var

    NOT:
    Traktörümüz yok
    Makinemiz yok
    Tohumları ziraatten aldık
    Hayvanımız yok

    Tarlaya ayda 2-3 sefer gitsek aylık yakıt masrafı 300-350 TL idi geçen sene (tarla evimize 65-75 km)
  • 05-01-2022, 16:03:22
    #42
    kSalih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    en basitinden örnek vereyim o zaman geçen sene 20 dönüm mısır ektik, mısırı satın alan adama 1000 TL borcumuz var

    NOT:
    Traktörümüz yok
    Makinemiz yok
    Tohumları ziraatten aldık
    Hayvanımız yok

    Tarlaya ayda 2-3 sefer gitsek aylık yakıt masrafı 300-350 TL idi geçen sene (tarla evimize 65-75 km)
    ee kardeş sendede hiç bişey yok tarla 70 km uzakda nasıl ciftcilik yapacaksınki
  • 05-01-2022, 16:08:21
    #43
    story80 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Az önce Özgür Demirtaş'ın asgari maaşa yapılacak zam sonrası gelecek zamlar videosunu izledim.Bu kadar hızlı zam gelmesini oda beklemiyordu.
    adam ne dediyse hepsinde haklı çıktı
  • 05-01-2022, 16:11:02
    #44
    Şaşırdık mı??
  • 05-01-2022, 16:18:38
    #45
    Yeni konu açmayım da buraya ekliyim dedim. Seçim geliyor heralde. Geçen ak parti broşürleri dağıtmışlardı 3 hafta önce falan. Bugünde meydana ak parti arabası getirmişler. Sloganları "Güven ve istikrar". Foto çekecektim fakat birşey derler diye tırstım o yüzden çekemedim.