Yeni konu açmayım da buraya ekliyim dedim. Seçim geliyor heralde. Geçen ak parti broşürleri dağıtmışlardı 3 hafta önce falan. Bugünde meydana ak parti arabası getirmişler. Sloganları "Güven ve istikrar". Foto çekecektim fakat birşey derler diye tırstım o yüzden çekemedim.