• 04-01-2022, 22:05:01
    #19
    4250 maas olduya ondandir
  • 04-01-2022, 22:09:10
    #20
    4250₺ zam ve bir kaç indirimin intikamını alıyorlar iki lokma ekmeğimiz var ona da göz diktiler. Vay haline güzel ülkemin!
  • 04-01-2022, 22:11:44
    #21
    Hakettiğimizi yaşıyoruz yapacak birşey yok. Dibin dibini görüyoruz git gide.
  • 04-01-2022, 23:05:36
    #22
    Durumlar vahim...
  • 04-01-2022, 23:39:39
    #23
    Daha beteri olsun, biz bunu hak ediyoruz...
  • 04-01-2022, 23:47:05
    #24
    Fazla süt dişlere zararlı bırakın bence
  • 05-01-2022, 00:04:18
    #25
    Yazacak çok şey var.Kime yazacaksınki.Adamların kafaları almıyor.Anlatıyorsun anlamıyor.Gösteriyorsun görmezden geliyor.

    Ulen giren sadece eleştirene girmiyorki.
    Oy verene hükümete gönül verenede giriyor ( cebine yanlış anlamayın )
  • 05-01-2022, 02:37:34
    #26
    her gün pirzola yiyeceğinize haftada bir yiyin
  • 05-01-2022, 02:45:35
    #27
    KaRneL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    her gün pirzola yiyeceğinize haftada bir yiyin
    Haftada bir pirzola mı

    Yurtdışından gelen karkas eti (kemik üzerinden sıyırılmış et) ayda 1 yiyordur.