Yazacak çok şey var.Kime yazacaksınki.Adamların kafaları almıyor.Anlatıyorsun anlamıyor.Gösteriyorsun görmezden geliyor.

Ulen giren sadece eleştirene girmiyorki.
Oy verene hükümete gönül verenede giriyor ( cebine yanlış anlamayın )