M11 ultra ımei atılmıyor mu ?
13
●143
- 29-12-2021, 14:30:05er yada geç imei yazılımı çıkacaktır. Yeni cihaz zaten. 4 ay 1. sim 4 ay 2. simde kullanabilirsiniz. Ama yazılım kesinlikle çıkacaktır.
- 29-12-2021, 14:43:40Rgs mi nddir iifresi çok kuvvetliymiş kıramıyorlarmış dendi de o yüzden baktımysnozverdesign adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-12-2021, 14:48:50Werkmen Medya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kırılır hocam kırılır
- 29-12-2021, 14:54:41Çift sim RSA var yazılımsal müdahale ile Repair işlemi yapılamayacak, fakat direnç değişimi ile artık yeni modellerine bu yöntem ile yapılıyor
- 29-12-2021, 14:55:24Direnç seğişimi ne demek oluyor acaba bilginiz var mıvenividimesut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-12-2021, 14:59:06Korumanın olduğu ufakcık bir parça hocam anakarttan sökülerek yüksek ohm değerine sahip parça takılıyor. 33K olan 100k ile değişiyor yaniWerkmen Medya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-12-2021, 15:01:43Bir zararı yok sanırım doğrumuvenividimesut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-12-2021, 15:04:29Parça işlemcinin hemen üstünde olduğu için ısıtırken fazla ısınırsa yanarak can verebilir.Werkmen Medya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Onun dışında bir zararı yok 8 cihaz da işlem yaptım sorun olmadı ama riskli
Kırılır hocam kırılır