ysnozverdesign adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
er yada geç imei yazılımı çıkacaktır. Yeni cihaz zaten. 4 ay 1. sim 4 ay 2. simde kullanabilirsiniz. Ama yazılım kesinlikle çıkacaktır.
Rgs mi nddir iifresi çok kuvvetliymiş kıramıyorlarmış dendi de o yüzden baktım