• 29-12-2021, 14:28:31
    #1
    Merhaba m11 ultraya imei atılmıyor diye duydum doğrumudur ? Alanın 7 8 ay sonra elinde kalırmış ?
  • 29-12-2021, 14:30:05
    #2
    er yada geç imei yazılımı çıkacaktır. Yeni cihaz zaten. 4 ay 1. sim 4 ay 2. simde kullanabilirsiniz. Ama yazılım kesinlikle çıkacaktır.
  • 29-12-2021, 14:43:40
    #3
    ysnozverdesign adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    er yada geç imei yazılımı çıkacaktır. Yeni cihaz zaten. 4 ay 1. sim 4 ay 2. simde kullanabilirsiniz. Ama yazılım kesinlikle çıkacaktır.
    Rgs mi nddir iifresi çok kuvvetliymiş kıramıyorlarmış dendi de o yüzden baktım
  • 29-12-2021, 14:48:50
    #4
    Werkmen Medya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rgs mi nddir iifresi çok kuvvetliymiş kıramıyorlarmış dendi de o yüzden baktım
    Kırılır hocam kırılır
  • 29-12-2021, 14:54:41
    #5
    Çift sim RSA var yazılımsal müdahale ile Repair işlemi yapılamayacak, fakat direnç değişimi ile artık yeni modellerine bu yöntem ile yapılıyor
  • 29-12-2021, 14:55:24
    #6
    venividimesut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çift sim RSA var yazılımsal müdahale ile Repair işlemi yapılamayacak, fakat direnç değişimi ile artık yeni modellerine bu yöntem ile yapılıyor
    Direnç seğişimi ne demek oluyor acaba bilginiz var mı
  • 29-12-2021, 14:59:06
    #7
    Werkmen Medya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Direnç seğişimi ne demek oluyor acaba bilginiz var mı
    Korumanın olduğu ufakcık bir parça hocam anakarttan sökülerek yüksek ohm değerine sahip parça takılıyor. 33K olan 100k ile değişiyor yani
  • 29-12-2021, 15:01:43
    #8
    venividimesut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Korumanın olduğu ufakcık bir parça hocam anakarttan sökülerek yüksek ohm değerine sahip parça takılıyor. 33K olan 100k ile değişiyor yani
    Bir zararı yok sanırım doğrumu
  • 29-12-2021, 15:04:29
    #9
    Werkmen Medya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir zararı yok sanırım doğrumu
    Parça işlemcinin hemen üstünde olduğu için ısıtırken fazla ısınırsa yanarak can verebilir.

    Onun dışında bir zararı yok 8 cihaz da işlem yaptım sorun olmadı ama riskli