Lise arkadaşın ticaret yapmak istemesi!
33
●1.092
- 29-12-2021, 12:46:47Bir araba satışı için galericinin biriyle konuşuyordum daha önce aklımdaydı araba almak istiyordum ilk başlarda adam bana belli bir fiyat vermişti ve bana yüksek gelmişti bir süre bekletmiştim daha sonra liseden bir arkadaş ile konustuk bana yardımcı olacağını söyledi adamı aradık filan adamla konustugumuz fiyattan 5 bin tl filan indirim yapmış büyük bir indirim değil neyse ben kredi cıkmaz diye düşünüyordum çat başvurduk kredi cıktı o anlık gazla istanbula gittik arabayı almaya herşeyi hallettik adama noterde parayı gönderiyorum liseden arkadaş ben işi bağladım bana 5 bin göndericeksin diye tutturdu noterdeyken iban filan gönderiyor zaten ben adamla önceden konuşmusum anlasmısım istesem 5 bin indirimi bende yaptırabilirdim illa paramı göndereceksin diye tutturuyor bende sinirlendim yaptığın birşey yok kardeşim dedim ciddi indirim yaptırabilsen eyvallah dedim sonra cocuk bana surat yapmaya basladı para vermedik diye, sonra bana biranda biz senle böylemi anlaştık dedi ben halbuki hiçbir anlaşma yapmadım yemek ısmarlarım filan dedim ki dediği indirimi adamla konussam bende yaptırabilirdim o dahil olmak istedi.Ardından istanbuldan donuste ben böyle olacağını bilseydim gelmezdim istanbula filan dedi bende estim gürledim para için bu kadar düşen insanları görünce iğreniyorum gerçekten.Arkadaşla ticaret olmaz diyorum bana para muhabbetiyle gelmeyin diyorum anlatamıyorum, sonradan hakkı kalmasın diye 1000 tl gönderdim kişiye ki yaptığı birşey yok ortada , parayı bana geri göndermiş al harçlık olsun yazmış cocuk gibi insanlarla ugrasıyoruz gercekten
- 29-12-2021, 12:51:16Herşeyi geçtimde; 5Bİn lira indirim yaptırıp 5 Bin lira istemesi ne oluyor
O para çıktıktan sonra ne anlamı kaldı indirim yaptırmanın. Ya hani önceden konuşulur, şu miktara indiriyim kalanını bana verirsin falan diye de, öyle bir durum da yok
Kaldı ki gerçekten arkadaşın ise zaten böyle bir teklifle de gelmemesi lazım.
Bu arada direk sen pazarlık yapmış olsan, muhtemelen daha fazla da indirim yaptırmış olabilirdin. - 29-12-2021, 12:51:50kestim hocam zaten bizim wp grubumuz vardı cıkmıs baska grup acmıs arkadaslarla o grubada kimse yazmıyor eski benim oldugum grupta konusuyoruz yine diğer arkadaşlarlaberkaycatak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-12-2021, 12:54:30hahhaha öyle hocam gerçekten ben böyle ticaret mantıgı görmedim adam ticari dehadincerecevit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ki galericiler bile aracılık hizmetlerinde 1-2 bin alıyormuş galerici arkadaşımla konustum, arkadaş dediğin para konusunda muhabbet yapmaz, ki biryerde oturuyoruz filan sürekli arkadaşların kazancını soruyor parayı cok seviyor arkadaş
pazarlık konusundada ben yaptırırdım zaten, adam işi ben bağladım kafasına girdi
