dincerecevit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herşeyi geçtimde; 5Bİn lira indirim yaptırıp 5 Bin lira istemesi ne oluyor O para çıktıktan sonra ne anlamı kaldı indirim yaptırmanın. Ya hani önceden konuşulur, şu miktara indiriyim kalanını bana verirsin falan diye de, öyle bir durum da yok Kaldı ki gerçekten arkadaşın ise zaten böyle bir teklifle de gelmemesi lazım.

Bu arada direk sen pazarlık yapmış olsan, muhtemelen daha fazla da indirim yaptırmış olabilirdin.
hahhaha öyle hocam gerçekten ben böyle ticaret mantıgı görmedim adam ticari deha ki galericiler bile aracılık hizmetlerinde 1-2 bin alıyormuş galerici arkadaşımla konustum, arkadaş dediğin para konusunda muhabbet yapmaz, ki biryerde oturuyoruz filan sürekli arkadaşların kazancını soruyor parayı cok seviyor arkadaş pazarlık konusundada ben yaptırırdım zaten, adam işi ben bağladım kafasına girdi