Bir araba satışı için galericinin biriyle konuşuyordum daha önce aklımdaydı araba almak istiyordum ilk başlarda adam bana belli bir fiyat vermişti ve bana yüksek gelmişti bir süre bekletmiştim daha sonra liseden bir arkadaş ile konustuk bana yardımcı olacağını söyledi adamı aradık filan adamla konustugumuz fiyattan 5 bin tl filan indirim yapmış büyük bir indirim değil neyse ben kredi cıkmaz diye düşünüyordum çat başvurduk kredi cıktı o anlık gazla istanbula gittik arabayı almaya herşeyi hallettik adama noterde parayı gönderiyorum liseden arkadaş ben işi bağladım bana 5 bin göndericeksin diye tutturdu noterdeyken iban filan gönderiyor zaten ben adamla önceden konuşmusum anlasmısım istesem 5 bin indirimi bende yaptırabilirdim illa paramı göndereceksin diye tutturuyor bende sinirlendim yaptığın birşey yok kardeşim dedim ciddi indirim yaptırabilsen eyvallah dedim sonra cocuk bana surat yapmaya basladı para vermedik diye, sonra bana biranda biz senle böylemi anlaştık dedi ben halbuki hiçbir anlaşma yapmadım yemek ısmarlarım filan dedim ki dediği indirimi adamla konussam bende yaptırabilirdim o dahil olmak istedi.Ardından istanbuldan donuste ben böyle olacağını bilseydim gelmezdim istanbula filan dedi bende estim gürledim para için bu kadar düşen insanları görünce iğreniyorum gerçekten.Arkadaşla ticaret olmaz diyorum bana para muhabbetiyle gelmeyin diyorum anlatamıyorum, sonradan hakkı kalmasın diye 1000 tl gönderdim kişiye ki yaptığı birşey yok ortada , parayı bana geri göndermiş al harçlık olsun yazmış cocuk gibi insanlarla ugrasıyoruz gercekten