• 29-12-2021, 11:59:46
    #1
    Bir arkadaşım medeni hal değişikliği arifesinde ve müstakbel eşinde kediyle alakalı alerji olduğu anlaşıldığı için düğün sonrası evine götüremeyecek kedisini

    Bu sebepten Şiva adını verdiğin kedisine yeni bir yuva arıyor

    British sarman kırması 1 yaşında çok uysal, ısırma tırmalama gibi huyları yok, hayır biliyor, tuvalet eğitimi var ve aşıları tam

    İstanbul avrupa yakasında kedi, herhangi bir şey talep edilmiyor sokakta kalmasın yeter diye yardımcı olmak istedim

    Sahiplendirme konusunda aktif paylaşım yapılan siteler vs. varsa paylaşırsanız veya önerirseniz sevinirim

    https://www.sahibinden.com/ilan/hayv...7207041/detay/



    • steelyasin
    steelyasin bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 29-12-2021, 12:05:11
    #2
    son fotoğraf çok tatlı 2 kadim dost
  • 29-12-2021, 12:15:46
    #3
    Umarım yeni evinde mutlu olur
  • 29-12-2021, 13:03:48
    #4
    Hocam yaşadığınız şehrin facebook gruplarında paylaşman daha yararlı olacaktır.
    Sahiplendirme gruplarından.
  • 29-12-2021, 13:08:25
    #5
    Ne yani yuva bulamazsa sokağa mı atacak? Başlık sahibinden özür diliyorum kendisiyle alakası yok ama bu tarz durumlara çok üzülüyorum. Bu kediyi eve kapatmış, avlanma becerilerini ve sokakta yaşayabilme gücünü elinden almış şimdi de sokakta kalmasın mı diyor! Evdeki kedim başka kedilerden çok korkmuyor olsa ben alırdım ama ölesiye korkup saldırganlaşıyor bendeki. Haytap ve instagram da aktif olan sahiplendirme sayfalarına yönlendirmenizi öneririm arkadaşınızı. Size de duyarlılığınız için teşekkür etmeli. En azından onun yaptığını yapmamış buraya taşımış destek istemişsiniz.
  • 29-12-2021, 13:36:45
    #6
    Safehaven adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne yani yuva bulamazsa sokağa mı atacak? Başlık sahibinden özür diliyorum kendisiyle alakası yok ama bu tarz durumlara çok üzülüyorum. Bu kediyi eve kapatmış, avlanma becerilerini ve sokakta yaşayabilme gücünü elinden almış şimdi de sokakta kalmasın mı diyor! Evdeki kedim başka kedilerden çok korkmuyor olsa ben alırdım ama ölesiye korkup saldırganlaşıyor bendeki. Haytap ve instagram da aktif olan sahiplendirme sayfalarına yönlendirmenizi öneririm arkadaşınızı. Size de duyarlılığınız için teşekkür etmeli. En azından onun yaptığını yapmamış buraya taşımış destek istemişsiniz.
    Yani biçimsiz bir durum şanssızlık tamamen yani yeni bir hayat kuruyorsunuz atıyorum arkadaşımda olduğu gibi evlilikte eşinizde bu tarz bir sıkıntı çıkıyor veya çocukta çıkabilir

    bu ters durumu en az üzüntüyle halletmek için yardım etmeye çalışıyorum ben de. Bir konu gördüm forumda demin yavru kedi çok korkuyor diye belki annelik yapar size verelim isterseniz dedim ama arkadaşın yeri çok müsait değilmiş ben de bi konu açayım dedim

    taze anne ama kendi daha gencecik 1 yaşında
  • 29-12-2021, 13:39:32
    #7
    ben alayım ustam, kağıthane, deymiş
    iletişime geçiyorum ben arkadaşla.
  • 29-12-2021, 13:50:23
    #8
    batuhan_6060 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben alayım ustam, kağıthane, deymiş
    iletişime geçiyorum ben arkadaşla.
    pm attım hocam
  • 31-12-2021, 00:37:07
    #9
    @batuhan_6060; Şila'yı sahiplendi, uzun yıllar mutlu mesut bir hayat yaşarsınız umarım