Ne yani yuva bulamazsa sokağa mı atacak? Başlık sahibinden özür diliyorum kendisiyle alakası yok ama bu tarz durumlara çok üzülüyorum. Bu kediyi eve kapatmış, avlanma becerilerini ve sokakta yaşayabilme gücünü elinden almış şimdi de sokakta kalmasın mı diyor! Evdeki kedim başka kedilerden çok korkmuyor olsa ben alırdım ama ölesiye korkup saldırganlaşıyor bendeki. Haytap ve instagram da aktif olan sahiplendirme sayfalarına yönlendirmenizi öneririm arkadaşınızı. Size de duyarlılığınız için teşekkür etmeli. En azından onun yaptığını yapmamış buraya taşımış destek istemişsiniz.