Safehaven adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne yani yuva bulamazsa sokağa mı atacak? Başlık sahibinden özür diliyorum kendisiyle alakası yok ama bu tarz durumlara çok üzülüyorum. Bu kediyi eve kapatmış, avlanma becerilerini ve sokakta yaşayabilme gücünü elinden almış şimdi de sokakta kalmasın mı diyor! Evdeki kedim başka kedilerden çok korkmuyor olsa ben alırdım ama ölesiye korkup saldırganlaşıyor bendeki. Haytap ve instagram da aktif olan sahiplendirme sayfalarına yönlendirmenizi öneririm arkadaşınızı. Size de duyarlılığınız için teşekkür etmeli. En azından onun yaptığını yapmamış buraya taşımış destek istemişsiniz.
Yani biçimsiz bir durum şanssızlık tamamen yani yeni bir hayat kuruyorsunuz atıyorum arkadaşımda olduğu gibi evlilikte eşinizde bu tarz bir sıkıntı çıkıyor veya çocukta çıkabilir

bu ters durumu en az üzüntüyle halletmek için yardım etmeye çalışıyorum ben de. Bir konu gördüm forumda demin yavru kedi çok korkuyor diye belki annelik yapar size verelim isterseniz dedim ama arkadaşın yeri çok müsait değilmiş ben de bi konu açayım dedim

taze anne ama kendi daha gencecik 1 yaşında