Merhaba,
E-ticaret ile uğraşıyorum. 11 ayda geldiğim seviye aylık 30-40 bin tl ciro. Bu cironun yüzdeye vurursak yüzde 30-40 civarı bana kar olarak kalmakta. İşi kurarken sermayem olmadığı için hep borç ile yürüttüm ve şu an gelen paralarlada borçları kapatıyorum. Karakter olarak parayla kimseye hava atan bir tip değilim. Gösteriş meraklısı değilim. 3-4 seferdir yakın çevremde dahil karşılaştığım bir durum var. İnsanlar genelde evden yapıyorsun, çok bir karın yok ( ürün başı 7-10-12₺ civarında karım değişiyor), düşük bütçeli iş yapıyorsun, senin borcun ne ki falan bu tarz aklınıza gelebilecek kelimeler sarfediyorlar. Ben gece gündüz çabalıyorum çalışıyorum benden sonra beni görüp işe başlayanlar hatta daha başlayamayanlarda var bunlarda bu şekilde konuşuyorlar. Sorun bende mi, ben mi işimi çok büyütüyorum yoksa insanlar çok küçük görüyor ve durum aslında dedikleri gibi mi kafam çok karışık sizlerden de fikir almak istedim teşekkürler
Ben mi abartıyorum? İnsanlar mı küçük görüyor?
54
●1.648
- 29-12-2021, 01:35:40
- 29-12-2021, 01:38:56tutkugurur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aylık 100 bin tl ulaşmadığınız sürece çok büyük bir kazanç denilemez. Geçimini sağlıyorsan karnın doyuyor ise gerisini çok fazla kafana takma ... - 29-12-2021, 01:39:02hocam bu toplumun pek fikirlerini önemsememenizi tavsiye ederim. tüm fikirler negatif ve haset dolu
- 29-12-2021, 01:41:44Allah kazancınızı arttırsın ağzı olan bu devirde konuşuyor hocam Mevlana'nın bir sözü vardır 1 delil ile 40 âlimi yendim de 40 delil ile 1 cahili yenemedim kimseye birşey kanıtlamak da zorunda değilsiniz herkes konuşur ve kötüler önemli olan pes etmeden bir yerlere gelmek 2 gün sonra bize de bir site kur demeye başlarlar
- 29-12-2021, 01:43:02Üyeliği durdurulduOncelikle %1 lik dilime girerek kendi carklarini cevirebilen bir e-ticaret sistemi olusturabildiginiz icin sizi tebrik ederim.
Satis miktarinizi arttirmaniz dogrudan is gucunuzu etkiliyor mu ?, Suanda yaptiginiz satislarin 2 katina yada 3 katina ciktiginiz senaryoda 24 saat size yeterli olucak gibi mi ?