Merhaba,
E-ticaret ile uğraşıyorum. 11 ayda geldiğim seviye aylık 30-40 bin tl ciro. Bu cironun yüzdeye vurursak yüzde 30-40 civarı bana kar olarak kalmakta. İşi kurarken sermayem olmadığı için hep borç ile yürüttüm ve şu an gelen paralarlada borçları kapatıyorum. Karakter olarak parayla kimseye hava atan bir tip değilim. Gösteriş meraklısı değilim. 3-4 seferdir yakın çevremde dahil karşılaştığım bir durum var. İnsanlar genelde evden yapıyorsun, çok bir karın yok ( ürün başı 7-10-12₺ civarında karım değişiyor), düşük bütçeli iş yapıyorsun, senin borcun ne ki falan bu tarz aklınıza gelebilecek kelimeler sarfediyorlar. Ben gece gündüz çabalıyorum çalışıyorum benden sonra beni görüp işe başlayanlar hatta daha başlayamayanlarda var bunlarda bu şekilde konuşuyorlar. Sorun bende mi, ben mi işimi çok büyütüyorum yoksa insanlar çok küçük görüyor ve durum aslında dedikleri gibi mi kafam çok karışık sizlerden de fikir almak istedim teşekkürler