Konu
Ben mi abartıyorum? İnsanlar mı küçük görüyor?
29-12-2021, 01:38:11
#3
Ragnarok
Benim de anlamadığım millete neden cironuzu işinizi söylüyorsunuz amaçlarınıza hayallerinize devam millet ne konuşursa konuşsun doyum noktasına ulaştığınızı düşünüyorum