• 26-12-2021, 03:15:03
    #10
    Sahiden bayağı varmış..
  • 26-12-2021, 03:28:11
    #11
    Hocam benim konuyu da almışınız korktum😅
  • 26-12-2021, 03:34:14
    #12
    Ücretsiz davetiyeler forum içerisinde yasaklanmalı (halama davetiye lazım, dayıma davetiye lazım, email ver atayım vs.) bu kişi davetiyeyle mi geldi bilmiyorum ama bu durum da bunlara sebep olabiliyor, şahsen davetiye atacağım kişi ya tanıdığım biri olmalı ya da bir 100+₺ bağış dekontu atmalı benim sistemim böyle gene önüne geçilemez ama en azından küçük d.......ları biraz daha azaltabilir bilmiyorum
  • 26-12-2021, 03:37:00
    #13
    karaoglan01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ücretsiz davetiyeler forum içerisinde yasaklanmalı (halama davetiye lazım, dayıma davetiye lazım, email ver atayım vs.) bu kişi davetiyeyle mi geldi bilmiyorum ama bu durum da bunlara sebep olabiliyor, şahsen davetiye atacağım kişi ya tanıdığım biri olmalı ya da bir 100+₺ bağış dekontu atmalı benim sistemim böyle gene önüne geçilemez ama en azından küçük d.......ları biraz daha azaltabilir bilmiyorum
    Hocam 100 ₺ sıkıntı yaratabilir.
  • 26-12-2021, 03:37:48
    #14
    Vefat - Aramızdan Ayrılanlar
    Seyitler ölmez, şekil değiştirir diye boşuna dememişler.
    Geçmil olsun.
  • 26-12-2021, 03:44:46
    #15
    Seyit'in kardeşi olabilir
  • 26-12-2021, 03:53:57
    #16
  • 26-12-2021, 04:05:46
    #17
    Bu herifin kullanıcı adında 1881 geçmesi bile Atatürk'e bir hakarettir. R10 yöneticisi olsam banladıktan sonra nickten 1881'i kaldırırım.
  • 26-12-2021, 04:10:52
    #18
    Ben de hesap satıyorum. Bazen ucuz etten yahni yapanları görünce sonraki pişmanlıkların yeri burası oluyor yine. Aslında tuzak aynı ama insanlık buna düşmeye müsait. Yoksa babamız cenneten çıkmazdı.