Ücretsiz davetiyeler forum içerisinde yasaklanmalı (halama davetiye lazım, dayıma davetiye lazım, email ver atayım vs.) bu kişi davetiyeyle mi geldi bilmiyorum ama bu durum da bunlara sebep olabiliyor, şahsen davetiye atacağım kişi ya tanıdığım biri olmalı ya da bir 100+₺ bağış dekontu atmalı benim sistemim böyle gene önüne geçilemez ama en azından küçük d.......ları biraz daha azaltabilir bilmiyorum