Ben de hesap satıyorum. Bazen ucuz etten yahni yapanları görünce sonraki pişmanlıkların yeri burası oluyor yine. Aslında tuzak aynı ama insanlık buna düşmeye müsait. Yoksa babamız cenneten çıkmazdı.