Merhabalar.
Forumda bir çok kez rastgeliyorum,geliyoruz. Dolarla iş yapın,dolar kazanın,euro kazanın,"PASİF GELİR",sadece bugüne özel xx tl" gibi başlıklarla yanıltma yapılmakta.
Aslında konulara şöyle bir baktığımızda zaten bugüne özel xx tl diye satılan ürün normalde de aynı fiyattan satılıyor.
Diğer yandan kimse pasif gelirin ne olduğunu bilmeden pasif gelir adı altında site/iş satışı yapıyorlar..
Dolar konusuna değinmiyorum çünki bir hayli komik. Dolarla ödeme alın diye başlık atıp satmaya çalıştığınız şeyin değeri 20-30 TL bile değil? Dolar kazanmamız için bize alt yapı sağlayacak eğitim/bilgi/iş/sistem sadece 3 dolaramı satılık yani?
Sizce bu şekilde yanıltıcı başlıklarla satış yapmak ne kadar etik? Gelin tartışalım seviyeyi koruyarak.
Aldatıcı Başlık/Yanıltıcı İndirim Konuları Hk.
17
●539
- 25-12-2021, 18:53:59hiçbir websitesinden emek vermeden para kazanamazsın bu tip konuların talep görmesinin 2 nedeni var.Ama 2 neden için konuya gelenlerin bilmediği şu TÜRKİYE'de menfaati olmadan kimse kimse ye yardım etmez biri bi işin arka planını ve para kazanma yöntemini çözdü ise de bunu paylaşmaz.Burda ki olay oltanın ucundaki ufacık yada yanıltıcı yeme balığın gelmesi gibidir.Bu tip alım yapıcaklara tavsiyem TÜRKİYE'de robin hood yok unutmayın
1. İşsiz ve gelirsiz tayfa
Bu tayfa işsiz ve gelirsiz fakat az da olsa elinde ufak bir para var ya tutarsa diye balıklama atlıyorlar konuya
2. Aç gözlülük
Bu tayfanın elinde para var hatta çalışanda var bu tayfada hergün daha çok nasıl kazanırım işin fırlamalığını nasıl öğrenirim derdin deozgur_medya bunu beğendi.1 kişi bunu beğendi. - 25-12-2021, 18:55:30Ahahah katılıyorum Barış kardeşim.Peace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-12-2021, 18:55:38şey mi dostum yüzlerce kişinin ekmek yediği hesap satış işini ebook haline getirip piyasanın içinden geçmek mi
ha bu arada konunda fazlasıyla haklısın bi arkadaş var o da aynısnı yapmış ekte iletiyorum Adem bey.
İyi forumlar.
Dipnot : 21.yy da olduğumuzu ve her şeyin bir pazarlama üzerine olduğunu unutmayalım koyun veya tosun satmıyoruz dijital ürün satıyoruz





- 25-12-2021, 18:56:27bide şu günlük 20 tl kazanan sitelere 15 20 bin tl istiyolar.
satma sebebi ise genelde x kişisinden on numara seo optimize ettirdim.
ilgilenemediğim için satıyorum ilgilenilirse kazanc artacaktır bahanesiyle satılan siteler
bende bunu anlamıyorum
ek olarak niche site satanlar var niche site olsa zaten satmazlar ama kimseye bunu anlatamıyoruz
- 25-12-2021, 18:57:23Konuyu tartışma için açmadım ve satışını yaptığım tüm konu/işlerde herkese kazanç sağlattırdım. Piyasanın ve kimsenin içinden de geçmedim. Satış o zaman serbest idi bizde yaptık ve herkese KAZANDIRDIK. E-book satmam niye senin bu kadar zoruna gidiyor ki:emrerusen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sen oyun satış ebook satarak dolar kazandırmayı öğret millete dostum. Polemiğede girme lütfen.
Ya madem satış yapıyoruz,dijital ürün yapıyoruz diyorsun bu işi hakkıyla yap. Her 3 ayda bir milletin parasını gasp edip kaçıyorsun,sonra da telefon bozuk o oldu bu oldu
Engeli atıyorum sana giremem tartışmaya filan.







