şey mi dostum yüzlerce kişinin ekmek yediği hesap satış işini ebook haline getirip piyasanın içinden geçmek mi

ha bu arada konunda fazlasıyla haklısın bi arkadaş var o da aynısnı yapmış ekte iletiyorum Adem bey.
İyi forumlar.
Dipnot : 21.yy da olduğumuzu ve her şeyin bir pazarlama üzerine olduğunu unutmayalım koyun veya tosun satmıyoruz dijital ürün satıyoruz
Konuyu tartışma için açmadım ve satışını yaptığım tüm konu/işlerde herkese kazanç sağlattırdım. Piyasanın ve kimsenin içinden de geçmedim. Satış o zaman serbest idi bizde yaptık ve herkese KAZANDIRDIK. E-book satmam niye senin bu kadar zoruna gidiyor ki:
Sen oyun satış ebook satarak dolar kazandırmayı öğret millete dostum. Polemiğede girme lütfen.
Ya madem satış yapıyoruz,dijital ürün yapıyoruz diyorsun bu işi hakkıyla yap. Her 3 ayda bir milletin parasını gasp edip kaçıyorsun,sonra da telefon bozuk o oldu bu oldu

Engeli atıyorum sana giremem tartışmaya filan.